HTML

Alternatív Innováció

Friss topikok

  • AbilityMatrix: Hello, köszi a kommentet és a kérdést. Egy mobiltelefon webshop esetében a kiszállítás, csere, gar... (2016.08.29. 18:20) Mi a CX és miben különbözik a UX-től?
  • balogh_gabor: Egy részével egyet értek, másik részével nem. :) Hiányolom a képletből a jövő generációját. A Goo... (2015.09.02. 09:06) A Google haldoklik

Címkék

3D-s mozi (1) AbilityMatrix (2) adatok (1) akkumulátor (1) Alphabet (2) Ampera (1) Android (1) apple (1) Apple (7) Apple Pay (1) árak (1) aszimmetrikus dominancia (1) autógyártás (1) autóipar (4) Becsei Áron (1) Bexei (1) Blackberry (1) bor (1) brand (2) branding (5) brand personality (1) csali hatás (1) CX (1) diszruptív (4) elektromos autó (2) email (1) Facebook (1) FMCG (1) Google (6) Google+ (1) Google Wave (1) Google Waves (1) growth hacking (1) igazság (1) imázs (1) innováció (11) iphone (1) iPhone (4) Jonathan Ive (2) kávé (1) kávéliszt (1) kék óceán (1) kérdőív (1) keynote (3) koffein (1) kommunikáció (2) konverzió (1) környezettudatosság (2) környezetvédelem (1) Linux (1) lojális (1) luxus (2) MacBook (2) MacBook Air (2) marketing (3) Microsoft (3) Microsoft Surface (2) mobile payment (1) neuromarketing (1) NFC (1) Nissan (1) Nokia (2) öko (2) okostelefon (3) olcsó (1) öntisztulás (1) Opel (1) Óra (1) paradigmaváltás (1) Paypal (1) piac (2) piackutatás (3) range anxiety (1) Raspberry PI (1) sales (1) Samsung (3) Slack (1) Sony (1) SSD (1) startup (1) storytelling (1) stratégia (5) tanácsadás (2) tanulás (1) taxissztrájk (1) termékfejlesztés (11) termékstratégia (1) Tesco (1) Tesla (4) tokaji (1) Toshiba (1) Toyota (1) TryMee (1) Uber (1) ügyfél (4) ügyfélélmény (8) ügyfélszerzés (3) user experience (1) UX (1) üzletfejlesztés (1) vásárlói elégedettség (1) vevői élmény (6) viselkedési közgazdaságtan (3) Whatsapp (1) Windows (1) Wunder (1) Wundercar (1) zöld (1) Címkefelhő

Bexei, a magyar luxusmárka

2014.07.04. 15:52 AbilityMatrix

A világ legjobb órásmesterének lenni egyet jelent a luxussal. A szakma elismerése azt is jelenti, hogy már nem elég egy kreációval megmutatni milyen a különleges érték. Ezt el is kell tudni mesélni és olyan egységes luxus érzéssé kell átalakítani, ami a legváratlanabb pillanatokban is megjelenik. Ezt a feladatot Eszter, Áron felesége viszi és újabb és újabb ötletekkel színesíti a Bexei luxus érzést.

Először télen, a névnapom alkalmából szerettünk volna eljutni Becsei Áronhoz, a Primus és a Dignitas megalkotójához. Akkor egyszerűen nem jutott rá idő a sok munka mellett, de megleptek minket egy Bexei rendelést segítő brossúrával és egy törlőkendővel. A brossúra igazából inkább könyv és ma is féltve őrzött kincs. A lap minősége, a képek, a betűtípus és a szövegezés mind olyan egyedülálló és teljes kompozíciót alkotnak, hogy szemernyi kétséged sincsen arról, hogy ez a csúcs, ami ma elérhető. A kedvenc mondatom: "There is no luxury as enjoyable as designing your own wristwatch..."

És ez még csak a kezdet. Olyan, az órához képest apróságnak tűnő dolgok egészítik ki a Bexei életérzést, amelyekről sajnos nem írhatok, mert megígértem, hogy titok marad, de az talán nem szentségtörés, ha azt mondom, hogy a Bexei csomag részei olyan elemek, amik önmagukban bármely luxusáruházban külön termékek lennének, itt pedig csak kísérői a fő attrakciónak, magának az órának.

Áron személyesen repül el és viszi el az órákat, és személyesen adja át őket a megrendelőnek. Ez olyan fokú figyelmesség, és a luxus és presztízs olyan fokú tudatos használata, ami érezteti a vevővel: luxust adunk, de nem csak a termékben, hanem mindenben, ami a Bexei út része. A rendelés, a készítés, az átadás és az egyéb apróságok.

Szeretnék egy példát is írni, ami nagyon találkozik az én üzleti világlátásommal, azaz, hogy nincs az a kis részlet, ami ne lenne fontos - bár én ezt néha lazábban veszem. Az egyik megrendelő esetében a szállítás előtt volt az alkalom, amire az óra készült és mivel az óra még nem készült el, ezért valami kellett addig is. Amivel Eszter előállt, felülmúlta a megrendelő várakozásait. Tükrözte még abban a kis köztes ajándékban is a Bexei minden értékét és élményét.

A megrendelők művészi órákat vesznek, de egy teljes élményt és történetet kapnak. Minden órának lelke van, és ezeket a lelkeket teszi láthatóvá Eszter munkája, márkaépítése. Azok a jó megoldások, és azok a zseniális ötletek, amik visszanézve vagy másoknak elmondva triviálisnak tűnnek. De mégse csinálja más, mégse jut eszébe másoknak.

És ahogy Áron, Eszter is maga tanulta, mert egy olyan utat jár, amit Magyarországon kevesek. Sőt a világon is kevesek. Egy luxusóra márkát épít.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://abilitymatrix.blog.hu/api/trackback/id/tr896472359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.