Alternatív Innováció - Utolsó kommentek
blfr7@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://abilitymatrix.blog.hu/2016/07/13/mi_a_cx_es_miben_kulonbozik_a_ux-tol/full_commentlist/1#c31091766
Válasz erre: Mi a CX és miben különbözik a UX-től?
2016-08-29T18:20:14+02:00
2016-08-29T18:20:14+02:00
AbilityMatrix
http://blog.hu/user/803366
Hello,<br />
köszi a kommentet és a kérdést.<br />
Egy mobiltelefon webshop esetében a kiszállítás, csere, garancia esne CX kategóriába, vagy akár a telefonos ügyfélszolgálat, a kiszállító cég telefonos kommunikációja. Volt egy angol kutatás, ami kifejezetten azt jelölte meg vevői fájdalomként, hogy a kiszállítás teljesen rugalmatlan. Szóval nem csak itthon kap ettől mindenki agybajt. Egy online számlázó esetében nem tudom létezik-e a problémának nem online vetülete. Így elsőre azt mondanám nincs, ha van, akkor az maximum a túloldali számlabefogadás és az ezzel együtt járó élmény.<br />
A közmű és NAV példára pedig:<br />
az, hogy ki mit próbál vagy nem próbál meg megtenni, illetve tud vagy nem tud változtatni nem az én kompetenciám. A probléma ott van, és ha egyszer létrehozták, akkor valószínűleg van az az akarat, amivel meg is lehetne oldani.
https://abilitymatrix.blog.hu/2016/07/13/mi_a_cx_es_miben_kulonbozik_a_ux-tol/full_commentlist/1#c31091208
Válasz erre: Mi a CX és miben különbözik a UX-től?
2016-08-29T16:40:37+02:00
2016-08-29T16:40:37+02:00
LuxiMFP
http://blog.hu/user/265960
Jó írás, de szerintem a közmű cégek és a NAV rossz példák ebben kontextusban: a (törvényileg szabályozott) számlakép és a NAV gyűjtőszámlák működése nagyon nem ebben a szkópban van.<br />
<br />
Engem mondjuk érdekelt volna, mit jelent a CX egy mobiltelefon-webshop, vagy online számlázórendszer esetében.
https://abilitymatrix.blog.hu/2015/09/02/a_google_haldoklik/full_commentlist/1#c27958120
Válasz erre: A Google haldoklik
2015-09-02T09:06:40+02:00
2015-09-02T09:06:40+02:00
balogh_gabor
http://blog.hu/user/170891
Egy részével egyet értek, másik részével nem. :)<br />
<br />
Hiányolom a képletből a jövő generációját. A Google nagyon következetesen építi egymásra a termékeit egy éles jövőképpel. Ehhez hozzájön az is, hogy ő fér hozzá a legtöbb információhoz a világon, amit (a felszínen legalábbis) nagyon okosan használ fel. Kis túrással például találhatsz jeleket az őskorukból származó könyvtárban digitalizált információra is. <br />
Ehhez képest a Facebook keresője annyira szar mint a Wiw a Facebookhoz képest :)<br />
A Google Maps fejlődése tök jó példa, hogy azon keresztül mennyi plusz információhoz jutnak ami megalapozza az autonóm közlekedést a számukra. De említhetném az otthonokat is, ahová sikeresen betették a lábukat és ami hatalmas változáson fog keresztül menni rövid időn belül. A képernyő nyomkodását szinte biztosan elfelejthetjük :)<br />
<br />
Az említett 5-9 év alatt ezek a technológiák elterjedhetnek és pont az a generáció fogja őket használni, akik a Facebookot már ma sem használja. Nekik ugye pont ez a problémájuk, hogy öregedik a felhasználó tábor. <br />
<br />
Illetve a Google jelen van az "offline" világba is, míg az említett versenytársak "csak" virtuálisak. Pedig a képernyőtől elfelé szakadunk.